Where is the idea for a blog from? the most important information

11:45

Cześć!

W tym poście chciałam wam opowiedzieć, o pomyśle na powstanie bloga, o jego nazwie oraz o tym, o czym będę pisać.
O założeniu bloga myślałam już od dawna, zawsze wydawało mi się, że jeśli ktoś ma pomysł i chęci oraz wie o czym, chce pisać to może to być dla niego naprawdę ciekawym doświadczeniem, które z czasem mogłoby się przerodzić w czyjąś pasję. Kiedy podejmowałam próby stworzenia takiej strony, zawsze coś stawało mi na drodze. Myślę, że w dużej mierze to moja niepewność oraz strach przed tym, co pomyślą sobie o mnie ludzie. Niestety, zawsze przejmowałam się opinią innych, jednak z czasem przestałam przykuwać do tego, aż tak dużą uwagę. Pomogli mi w tym moi przyjaciele, rodzice oraz mój chłopak......i tak właśnie zmobilizowali mnie do tego, abym przestała zważać na opinię innych i spróbowała przygody z blogiem. Jeśli jesteś zaintersowana/y informacjami o tym, o czym chcę pisać oraz skąd wzięła się idea na nazwę strony, czytaj dalej!
Czy tak jak ja uwielbiasz przeglądać zdjęcia o różnej tematyce, które są ukazane w sposób estetyczny, a szczególną uwagę przykuwasz do najdrobniejszych detali? Świetnie, postów z inspiracjami na pewno tutaj nie zabraknie .Jeśli kochasz kosmetyki pielęgnujące ciało, dbające o twoją cerę, koloryt i wygląd, to również jest to blog dla Ciebie. Ja jestem  miłośniczką testowania kosmetyków, przede wszystkim tych do twarzy oraz do włosów. Niestety, kupując nowe produkty, często kończy się to naszym rozczarowaniem. Dlatego, pokażę Ci w jaki sposób przygotować domowe preparaty upiększające, nie wydając przy tym mnóstwa pieniędzy. Od niedawna zaczęłam interesować się gotowaniem i przyrządzaniem różnego rodzaju potraw. Jakiś czas temu, postanowiłam ograniczyć jedzenie mięsa(co nie oznacza, że wykluczyłam je całkowicie z moich dań), wówczas zaczęłam jeść więcej. ryb, makaronów oraz sałatek. Bardzo polubiłam te potrawy, w związku z czym, chciałabym się podzielić z Wami najróżniejszymi przepisami, zarówno z udziałem mięsa, jak i bez. Ale spokojnie, miłośnicy słodkich wypieków, również odnajdą tutaj coś dla siebie (chyba każdy kocha desery czekoladowe!) Oto główne zagadnienia, na temat których chciałabym tutaj pisać, jednak jeśli coś ciekawego przyjdzie mi na myśl, bądź jeśli ktoś zaproponuje mi ciekawy pomysł na post, na pewno o tym poinformuję.
Czas przejść do powstania nazwy bloga. Skąd pomysł na niego, co ono oznacza? "Beauté de la vie" nazwa pochodzi z języka francuskiego (wybrałam ten język, ponieważ mam do niego ogromny sentyment i mam nadzieję, że niebawem powrócę do jego nauki) ,a po polsku oznacza "piękno życia". Dlaczego tak? Starałam się znaleźć odpowiednie określenie do tego, o czym chciałabym pisać. Niestety, to wcale nie było takie proste, ponieważ wszystko co przyszło mi na myśl, wcale nie wiązało się z tematyką mojego bloga. Jak już wcześniej wspominałam, uwielbiam przeglądać fotografie o różnej tematyce, najmniejsze szczegóły niezwykle cieszą moje oko. Pomyślałam więc, że zdjęcia, które opublikuję na blogu oraz instagramie. postaram się  przedstawić w jak najbardziej harmonijny sposób, starając się przy tym, wykazać piękno drobnych rzeczy. Dlatego w efekcie końcowym, nazwa mojego bloga przybrała postać piękna życia.
Na sam koniec tego postu, chciałam poinformować, że założyłam instagrama, który został stworzony w celach uzupełnienia bloga:  maja strugacz
Zachęcam do czytania osoby, których interesowała tematyka mojej strony


























You Might Also Like

0 komentarze

Subscribe